Ana içeriğe atla

Ben Mi?

Merhaba!Şimdiye kadar hep senden,bizden konuştuk değil mi?Kendi fikir ve yöntemlerimden bahsettim sana tabi daha önceki yazılarımı okuduysan..😀
Mutlu olun,kahve için,çikolata yiyin diyorum da ben nasılım acaba?Genelde mutlu görünüyor olmam içimin de mutlu olduğu anlamına gelir mi?
O halde sana Işılay'ın içinden bahsedeyim bu kez..Ben de bir çok şeye  üzülüyorum,kırılıyorum ve bende bazen "Yeter!" diyorum.Çünkü bende insanım.Hani senin başına türlü türlü belalar,saçmalıklar geliyor ya benimde geliyor.Benim de sevdiklerimi üzüyorlar,benim de sevdiklerim hastalanıyor.Bu yüzden seni çoğunlukla anlayabiliyorum.Ne yaşadığını,iç savaşlarını,durumlara verdiğin tepkileri ve durumlar karsında ne kadar güçlü olduğunu bilmiyorum.Sadece sana birinin daha aynı şeyleri yaşamadıysa da aynı hisleri yaşadığını söylüyorum.Biliyorum, bunu zaten biliyorsun ama bazen her şeyin senin üstüne geldiğini, en çok acıyı senin çektiğini düşünüyorsun.Hatta belki de insanların dertleri senin hafifine geliyor.Çünkü belki senin ruhunun gemisi yanarken onun tırnağı kırılıyor.Ama unutma ki herkesin acıyı kaldırabilme gücü farklı ve kimsenin tam olarak içini,yaşadığı fırtınaları,psikolojik sıkıntılarını,geçmişte yaşadıklarını bilemezsin.Beni de tanımıyorsan beni de bilmiyorsun öyle değil mi?Kaldı ki tanıyorsan dahi içimdeki her yangını,her sorunu bilemezsin .Seninkilerin de her seni tanıyanın bilmediği gibi.Bilmesin de zaten içinde yaşa bazen de ama bunu hep yapma..Çok özel değilse anlatmayı dene..Anlatmayan derman bulamıyor.Derman olmasa bile sıcacık bir kucağın ne denli iyi geleceğini bilemezsin.Çok özelse de güvendiğin birine anlat.Bu devirde güvenmekte zor biliyorum ama illaki vardır öyle biri kandırma beni.😀Yani mutsuzluğunu da yaşa..Yaşamazsan içinde şişe şişe bir gün zaptedilemeyecek bir hal alır.Ama her şeye de üzülme..Benim gibi yapma yani.🙈Ya da benim gibi kısa yaşa üzüntünü.Bende üzüntümü içimde tutmuyorum.İlk ağlıyorum içindeki yangını söndürene dek sonra uyuyorum (O kadar ağlarsam uyurum tabi😂)Sonra anlatabileceğim kişilere anlatıyorum.Kaçmıyorum üzülmekten ağlamaktan!Bu zayıflık değil çünkü acıyla savaşma mekanizması!Bu beni daha da güçlü kılıyor..Ama bu üzüntüyü kısa tutuyorum.Çünkü uzun tutunca üzülmek alışkanlığa dönüşüyor,konu daha da büyüyor ve içinden çıkılmaz sonuçsuz bir hale geliyor.
Buna zaman yok.. Hayat üzülmek için çok kısa!Yarın yeniden güneş doğacaksa ve biz o güne uyanabileceksek bu sansımızı üzülerek harcamamalıyız.Biliyor muyuz ne kadar daha yaşayacağımızı?
Yaşa işte!Mutluluğunu,hüznünü,acını,heyecanını,şaşkınlığını..Ama kötüyü uzun tutma,bak saat ilerliyor.⏳Her saniye ömründen gidiyor.Yine kaldığın yerden devam etmek zorundasın,her güçlüğe rağmen yeniden mutluluğu araman,peşinden koşman gerekecek.Her şey güzel olacak diyemiyorum ama yeniden denemelisin her zaman.Unutma,"Mutluluk bir şeçimdir."Bütün hayatını bir şeyleri dert edinip yıllarını üzülerek geçirmekte  sana kalmış her şeye ve herkese inat kahkalarınla bu dünyayı inletmek de.Yine de üzgün olmayı seçeceksen bil ki gülmek sana çok yakışıyor!😌
İşte ben de böyleyim..Sen de benim gibi hep yeniden gül!😂Dertlerin canı cehenneme😏Bol kahkahalar😂😂👋

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huzurlu Olma Serüveni 2

Merhaba! Umuyorum ki perşembe gününden beri sağlığın sıhatin iyidir. Yeni bir serüvene başladığımız şu günlerdeki değişimi hissediyor musun? Hissetmiyorsan da ilerleyen yazılarda huzuru daha mümkün kılacağız. Bu enerji bizi bulacak.
Başlık: Kusursuzluğu Kabullenin
Uzun bir konuyla daha beraberiz. Ben kitapta size ne yazdığını değil hep kendi düşüncelerimi aktarıyor olacağım. Bu nedenle benim gibi düşünüyor olmak zorunda değilsin. Beraber huzuru arıyoruz sadece.
Konumuz aslında bizi "mükemmeliyetçilik" kavramının ortasına atıyor. Huzurumuzu kaçıran hep daha iyisi olması gerekliliği dürtüsü hepimizi görmüyor mu? Halbuki bazı şeyleri olduğu gibi kabul etmek gerekmiyor mu? Her zaman daha iyisi mi olmalı? Bunun için çalışmak denemek şahane bir yolken biz neden bunu bir işkence ve kısır bir döngü içinde bırakırız ki? Hep daha iyisi. En iyisi olmalı. Ama bu kime göre neye göre? Sana göre en iyisi sahiden de en iyisi midir ki? Bunca yıldır kendimizi yorduğumuz yeterli. Biz mükemmel…

Senin İçin Huzur

Merhabalar!  Blogger okuyan, yazan üç beş insan kaldık herhalde şurada. 😂 Hatta okuyan kişi sayısı okul bazında artarken yazı okuma olarak düştüğü şu günlerde seninle burada buluşmak çok özel..
Sürekli yazayım dedim olmadı. Zorlayınca da hiç olmaz ya hani tam da öyle bir durum.
Yazmayı,  seninle burada konuşmayı seviyorum ben.  Bu nedenledir ki özür diliyorum verdiğim aralar için.
Huzur arayışımız bu yazıda devam ediyor. Sık sık yazmaya çalışacağım. Canlansın buralarda yazın gelişiyle. Bir Youtube klasiği gibi yaparak anasayfamdaki abone ol tuşuna tıklar mail adresinizi yazarsanız ben yazı koydukça bildirim gelir. (Şaka değil 😄)
Bugünkü konumuz kitaptan olmayacak. Huzurun senin için ne ifade ettiğine bakmadan huzuru aramak da saçma geldi.
Sor istiyorum kendine huzur senin için ne?
Aklına ne geliyor huzur denilince?
Bir meyhanede rakı balık mı?
Ailenle geçirdiğin bir akşam mı?
Deniz kenarında çekirdek çitlenmek mi?
Balık tutmak mı?
Bomboş yatmak mı?
Tatil mi?
Çalışmak mı?
Daha sonra…

Yeni Başlangıçlara

Merhaba! Yeni yıla günler kala 2017'ye elveda temalı bir yazı yazmasaydım olmazdı diye düşündüm. Sonuçta uzun zamandır da konuşmuyorduk. Özledim hani seni!
Evet, yepyeni bir yıl kapımızı çalarken çoğumuz için yeni yıl biraz iç kıpırtısı da beraberinde getiriyor. Şahsen 2017 benim içim pek de güzel bir yıl değildi. Acaba bu yıl neler olacak? Neler beni bekliyor? diye ben de heyecanlıyım.
Peki önemli olan sadece tarihte 7 yerine 8 yazmamız mı? Bu bir çok şeyi değiştirebilir mi? Sende bende değiştirmeyeceğini biliyoruz. Bu bizim için sadece yeni başlangıçlar hedefler için bir heves getirebilir. Peki ya devamlılığı? İşte bundan sonrası bize bağlı. Demek istediğim yeni yılın geçen yıldan çookk farklı geçmesini istiyorsak öyle sadece dilek dilemeyle olmayacağını sende biliyorsun. Bir şeylerin değişmesini istiyorsak bu yeni yılda hedefler koymalı, planlar yapmalıyız. Bunun dışında eğer kendinde değiştirmek istediğin bir şey varsa bunun üzerine gitmek için de güzel bir zaman. Eğer emek v…